Η επιλογή των σωστών χρωμάτων μπορεί να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα κατά 40%
Είναι πλέον γεγονός η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών και η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω της δύσκολης κατάστασης που περνά όλος ο κόσμος λόγω του COVID-19.
Ανέπτυξε την επιχείρηση σου εν μέσω του COVID19 και μάθε πως να επιβιώσεις τώρα που ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ.
Μάθε πως να κατακτήσεις τις αγορές και ανέπτυξε την επιχείρηση σου με μερικά απλά βήματα
Θέλεις και εσύ να Βελτιστοποιήσουμε το SEO της σελίδας σου;
Αυξήστε την Επισκεψιμότητα – Αρχικά πρέπει να βρούμε την αγορά – στόχο μας, ώστε να ξέρουμε επακριβώς ποιο είναι το κοινό που στοχεύουμε δηλαδή το target group.
Black Friday 2019 – Το marketing της τελευταίας στιγμής. Email Marketing,Remarketing, Upsell / Cross-sell Πωλήσεις και όλα όσα πρέπει να ξέρεις.
Όλοι πλέον ρωτάνε αν θα είναι Responsive και Mobile Friendly η ιστοσελίδα τους. Γιατί; Η χρήση των κινητών έχει γίνει ομολογουμένως διαδεδομένη σχεδόν για όλους
Είναι πλέον αδιαμφισβήτητο πως οι φορητές συσκευές κατακτούν ολοένα και μεγαλύτερο έδαφος έναντι των σταθερών υπολογιστών. Μετατράπηκαν σε απαραίτητο εργαλείο
Επιθυμείς να βελτιώσεις την κατάταξη της ιστοσελίδας σου στα οργανικά αποτελέσματα και δεν ξέρεις πως; Διάβασε παρακάτω τα πιο συνηθισμένα SEO λάθη και ετοιμάσου για… απογείωση!
ο καταναλωτικό κοινό του 2018 δεν αφήνει περιθώριο χρόνου για αναπροσαρμογή στρατηγικής στις εταιρείες. Τα λάθη, λοιπόν,καλό θα είναι αποφεύγονται εξαρχής στο Digital Marketing, προτού προκαλέσουν σημαντικά προβλήματα.
Ο κόσμος των Social Media εξελίσσεται και μας συναρπάζει καθημερινώς! Για τον χρήστη των Social Media, σημασία έχει ο χρόνος που θα χρειαστεί για να διαβάσει ένα άρθρο, να
Είστε νέος επιχειρηματίας με μικρό κεφάλαιο επένδυσης; Το ηλεκτρονικό εμπόριο (E-shop) αποτελεί την καλύτερη επιλογή για εσάς. Ακόμα και αν είστε άπειρος σε τέτοιου είδους δραστηριότητες…
Βρισκόμαστε στα τέλη Αυγούστου και το καλοκαίρι συνεχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του. Πολλοί από εσάς μπαίνετε σταδιακά στη διαδικασία να αφήσετε πίσω την προηγούμενη σεζόν και να προετοιμαστείτε
Όπως ξέρουμε ο καλύτερος τρόπος να υπολογίσει μια επιχείρηση την κερδοφορία της είναι το ισοζύγιο εσόδων – εξόδων. Η αρχή της συσχέτισης εσόδων – εξόδων ορίζει ότι τα έξοδα
Μια νέα τάση στο internet marketing που ενστερνίζονται ολοένα και περισσότερες ιστοσελίδες είναι η αρθρογραφία και το στήσιμο ενός blog με περιεχόμενο που να συμβάλλει στο να ξεχωρίσει ένα site σε επίπεδο SEO.
Οι προοπτικές από τις διαδικτυακές πωλήσεις και την ηλεκτρονική παρουσία πολλών επιχειρήσεων είναι αναμφίβολα αμέτρητες. Ειδικά μέσα στην τεχνολογική άνθηση που βιώνει η αγορά σε παγκόσμιο επίπεδο. Όμως
Αυξητική φαίνεται να είναι η τάση του ποσοστού των Ελλήνων που προτιμούν να κάνουν τις αγορές τους μέσω του διαδικτύου. Σύμφωνα με έρευνες που διενεργήθηκαν τα δύο τελευταία χρόνια οι
Το να κάνετε τη δική σας Ιστοσελίδα είναι μια εμπειρία που μπορεί να βοηθήσει άμεσα την επιχείρησή σας, όμως σαν διαδικασία δεν πρόκειται απλά για δυο-τρία κλικ στο ποντίκι σας. Δείτε παρακάτω τα
Στη σημερινή ψηφιακή εποχή η κάθε επιχείρηση πέρα από την διαχείριση του πελατολογίου της αντιμετωπίζει και την διαδικτυακή της παρουσία. Είναι πια δεδομένο πως η πλειοψηφία των καταναλωτών ψάχνει
H τεχνολογία στον ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδας δεν έχει κάνει ακόμα αποφασιστικά την εμφάνιση της. Η έρευνα όμως γύρω από τις σχετικές προοπτικές στο εξωτερικό δίνει ελπιδοφόρα εικόνα των επερχόμενων τεχνολογικών εξελίξεων στον
Όλοι όσοι δραστηριοποιούνται στο χώρο του διαδικτυακού εμπορίου γνωρίζουν πολύ καλά πως μία από τις δυσκολίες που καλούνται να αντιμετωπίσουν είναι η εύρεση του κατάλληλου πελατολογίου για την Ιστοσελίδα τους. Φυσικά με τα νέα δεδομένα
Η μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα είναι φυσικό να αποτελεί το ζητούμενο κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού καταστήματος και blog. Κάτι τέτοιο φυσικά δε σημαίνει απαραίτητα και αύξηση των πωλήσεων. Για να έρθουν τα επιθυμητά
Όλοι μας κάποια στιγμή έχουμε βρεθεί στη θέση να κάνουμε διαδικτυακή έρευνα γύρω από την αγορά ενός προϊόντος. Μετά, λοιπόν, από
Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρονικές αγορές και τα e-shop έχουν εισβάλλει δραστικά στην αγοραστική και επιχειρησιακή ζωή. Αποφασίσατε, λοιπόν, με γνώμονα αυτή την πραγματικότητα να δημιουργήσετε
Όταν μια μικρή διαδικτυακή επιχείρηση βρίσκεται στο ξεκίνημά της είναι απαραίτητο να ακολουθήσει κάποιες δοκιμασμένες και αποδοτικές συνταγές προκειμένου να εξασφαλίσει την επιτυχία της. Παρακάτω αναλύονται διεξοδικά αυτές οι μέθοδοι
Όταν μια μικρή διαδικτυακή επιχείρηση βρίσκεται στο ξεκίνημά της είναι απαραίτητο να ακολουθήσει κάποιες δοκιμασμένες και αποδοτικές συνταγές προκειμένου να εξασφαλίσει την επιτυχία της. Παρακάτω αναλύονται διεξοδικά αυτές οι μέθοδοι,
Τα κριτήρια κατάταξης ιστοσελίδων στη Google και τις υπόλοιπες μηχανές αναζήτησης γίνονται με βάση συγκεκριμένες παραμέτρους. Εφόσον ένας ιστότοπος τηρεί τις περισσότερες εξ αυτών, τόσο ψηλότερα θα εμφανίζεται. Ειδικότερα, το
Σήμερα, με αφορμή την καθοδική πορεία του λιανικού εμπορίου δημιουργείται ένας νέος εμπορικός κόσμος χωρίς περιοριστικά ωράρια και συγκεκριμένη έδρα. Στο χώρο περιλαμβάνονται άνθρωποι που θέλησαν απλά να έχουν κάποιο
Ο χώρος του διαδικτύου είναι ξεκάθαρα από τους χώρους που επενδύουν στην καινοτομία (Innovation) και αναζητούν συνεχώς φρέσκες και καινούργιες ιδέες με τεράστια περιθώρια κέρδους για τα ρηξικέλευθα μυαλά του κλάδου.
Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα πολύ σημαντική. Όταν λοιπόν ο χρήστης έχει να επιλέξει από τόσα διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα για να κάνει
Το δίλημμα μεταξύ SEO και Google Ads είναι από τα συνηθέστερα για όσους θέλουν να προωθήσουν την επιχείρησή τους στο διαδίκτυο. Η αλήθεια είναι πως οι
Ο σχεδιασμός της εμπειρίας χρήστη (UX) είναι η διαδικασία δημιουργίας προϊόντων που παρέχουν χρήσιμες και συναφείς εμπειρίες στους χρήστες. Αυτό περιλαμβάνει το σχεδιασμό ολόκληρης της
Γνωρίζεις πως οι διαφημίσεις στο Facebook και στη Google κυριαρχούν στη διαδικτυακή διαφήμιση. Αν επιθυμείς να προσεγγίσεις πελάτες, τότε το δίκτυο αναζήτησης της Google και τα news feeds του Facebook είναι τα μέρη
Η κατασκευή Eshop σας δίνει πρόσβαση σε μία νέα και απόλυτα δυναμική αγορά. Μπορείτε να αυξήσετε δραματικά τα κέρδη σας προσεγγίζοντας μία μεγαλύτερη μερίδα των καταναλωτών.
Στο προηγούμενο άρθρο αναλύσαμε γιατί μία επιχείρηση που σέβεται τον εαυτό της επιβάλλεται να έχει το δικό της EShop. Σήμερα θα δούμε πως αυτό το Eshop
Tο καινούργιο αυτό πρόγραμμα του ΕΣΠΑ έχει σκοπό να ενισχύσει την ψηφιακή παρουσία των επιχειρήσεων της Κεντρικής Μακεδονίας.
Φανταστείτε να πρέπει να πείσετε έναν ξένο μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ότι έχετε κάτι που πρέπει να αγοράσει. Αυτό είναι που πρέπει να κάνουν καθημερινά οι ιδιοκτήτες των e-shop. Το
Στα 5 δισεκατομμύρια ευρώ ετησίως ανέρχεται ο τζίρος των ηλεκτρονικών συναλλαγών για το 2017. Το νούμερο αυτό προκύπτει από τις ελληνικές ηλεκτρονικές συναλλαγές. Μάλιστα, με στόχευση των e-αγοραστών προς ελληνικά
Με γνώμονα την αύξηση των πωλήσεων, το ηλεκτρονικό κατάστημα έρχεται να καλύψει τις ανάγκες του σύγχρονου καταναλωτή. Το εμπόριο στον χώρο του διαδικτύου γίνεται η κορυφαία λύση για να μπορέσει
Μια στρατηγική που βασίζεται στην δημιουργία και την σύνταξη του περιεχομένου με σκοπό να προσελκύσει όλο και περισσότερο κοινό. Το Content Marketing έχει την δύναμη
Από τον Μάιο του 2018 τέθηκε σε ισχύ ο νέος κανονισμός του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου General Data Protection Regulation (GDPR). Η νομοθεσία αυτή αφορά την Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Έχετε ολοκληρώσει την κατασκευή της σελίδας σας σχεδιαστικά και λειτουργικά και είστε έτοιμοι να υποδεχτούμε τους υποψήφιους πελάτες σας. Ένα τελευταίο βήμα μένει για να μπορέσετε να βάλετε μπρος το
Τα τελευταία χρόνια η Google στην 70η έκδοση του Google Chrome φέρνει το Not Secure Website και https σε όλα τα website χωρίς SSL. Όλοι έχουμε μπει σε μια τουλάχιστον
Στην εποχή μας, το online shopping έχει γίνει μέρος της καθημερινότητας μας. Από την άνεση του σπιτιού μας μπορούμε να ψάξουμε για οποιοδήποτε προϊόν μας ενδιαφέρει και να συγκρίνουμε τιμές
Πώς να Κάνετε το Ε-shop Σας να Ξεχωρίσει στην Αγορά του Διαδικτύου! Καθώς προχωράει η τεχνολογική εξέλιξη και το διαδίκτυο γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένο ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου…
Από τη διαφήμιση pay-per-click έως το blogging και από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έως την ανάλυση, το Digital Marketing είναι ευρύ, ποικίλο και, ενδεχομένως, πολύπλοκο. Στόχος είναι να βρεθούν εκείνες οι…