1. Η πρώτη σελίδα (το γνωστό homepage)
Η πρώτη εντύπωση είναι πάντα πολύ σημαντική. Όταν λοιπόν ο χρήστης έχει να επιλέξει από τόσα διαφορετικά ηλεκτρονικά καταστήματα για να κάνει τις αγορές του, πρέπει το δικό σου να τον κερδίσει από την αρχή. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να έχεις μία όμορφη και καλοστημένη αρχική σελίδα στο E-shop σου καθώς αυτή είναι και η βιτρίνα του καταστήματός σου. Προσοχή όμως! Δεν χρειάζεται να υπερφορτώσεις την αρχική σελίδα σου με πάρα πολλές πληροφορίες γιατί ο χρήστης κουράζεται και μπορεί να φύγει από την ιστοσελίδα σου.
2. Responsive Design – Mobile Friendly
Πλέον, όλο και περισσότεροι χρήστες εμπιστεύονται τα κινητά τους για τις αγορές τους ενώ περιηγούνται στο διαδίκτυο. Για να συμβεί όμως αυτό και με το δικό σου E-shop, θα πρέπει αυτό να είναι σχεδιασμένο με Responsive Design και να είναι Mobile Friendly, καθώς αυτό κάνει την εμπειρία του χρήστη πολύ καλύτερη.
3. Γρήγορο Checkout
Συνήθως ένα μεγάλο μέρος των αγοραστών είναι δύσπιστοι κατά την πρώτη αγορά τους. Φαντάσου λοιπόν να πρέπει να περάσουν και από πολύπλοκες διαδικασίες για να την ολοκληρώσουν. Το πιθανότερο είναι να εγκαταλείψουν το E-shop σου πριν ολοκληρωθεί η αγορά. Γι’ αυτό φρόντισε να παρέχεις ένα γρήγορο checkout με δυνατότητα αγοράς και χωρίς εγγραφή και με ξεκάθαρους τρόπους πληρωμής και αποστολής.
4. Γρήγορη φόρτωση σελίδας
Σίγουρα θα έχεις παρατηρήσει ότι πολλές ιστοσελίδες έχουν αργή φόρτωση. Όταν οι σελίδες του E-Shop σου αργούν να φορτώσουν, αυξάνουν το ποσοστό εγκατάλειψης. Μελέτες έχουν δείξει πως ο επισκέπτης-πελάτης δεν επιθυμεί να περιμένει αρκετή ώρα για να δει κάποιο προϊόν. Μπορεί εύκολα να αποχωρήσει από το ηλεκτρονικό κατάστημά σου και να επισκεφθεί κάποιο ανταγωνιστικό. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό το E-shop σου να φιλοξενείται σε δυνατούς server αλλά και να έχει υλοποιηθεί έτσι ώστε οι σελίδες του να αποκρίνονται γρήγορα.
5. Blog
Δημιούργησε ένα blog για το E-shop σου και ενημέρωσε τους χρήστες για τα προϊόντα που τους προσφέρεις. Μπορείς να τους ενημερώνεις για προτάσεις σου, για κριτικές των προϊόντων και για κάποιο νέο προϊόν που μπορεί ακόμα να μην το διαθέτεις στο E-shop σου αλλά σύντομα θα είναι διαθέσιμο για αγορά. Έτσι, δημιουργείς πιο ισχυρές σχέσεις με τους επισκέπτες της ιστοσελίδας σου αφού το E-shop σου φαίνεται πιο ζωντανό αλλά και ότι εσύ ενδιαφέρεσαι και αγαπάς αυτό που κάνεις σχετικά με τα προϊόντα που προωθείς και πουλάς.