Τι είναι το Content Marketing.
Μια στρατηγική που βασίζεται στην δημιουργία και την σύνταξη του περιεχομένου με σκοπό να προσελκύσει όλο και περισσότερο κοινό. Το Content Marketing έχει την δύναμη να δείξει στους μελλοντικούς πελάτες οτι ο συγγραφέας ή ο ιδιοκτήτης της σελίδας, γνωρίζει πολύ καλά το αντικείμενο. Μια τέτοια στρατηγική, δίνει την εικόνα πως η εταιρεία είναι πολύ καλή σε αυτό που κάνει εμπνέοντας εμπιστοσύνη στο κοινό της.
Το ποιοτικά καταγεγραμμένο περιεχόμενο μπορεί να προωθήσει την εταιρεία σας. Αυτό σημαίνει πως μπορεί να την αναπτύξει και να προσελκύσει περισσότερους πελάτες. Με την σωστή καταγραφή κειμένων μπορείτε να αυξήσετε το engagement rate στη σελίδα σας, την απήχηση των αναρτήσεών σας και κατ’ επέκταση να αυξήσει τις πωλήσεις σας. Με την συνεχή ενημέρωση της σελίδας, υπάρχει η αλληλεπίδραση με το κοινό, διατηρώντας την εταιρεία σας στην μνήμη του. Με αυτόν τον τρόπο διατηρείται στενούς δεσμούς με τον πελάτη με αποτέλεσμα να έχετε περισσότερες πιθανότητες πωλήσεων.
Επιτυχία του Content Marketing
Μεγάλη προσοχή στο περιεχόμενο, που θα πρέπει να είναι προσαρμοσμένο στις ανάγκες του κοινού και όχι στις δικές σας. Προϋπόθεση αυτού είναι να γίνει η σωστή επιλογή του target group. Σε συνέχεια θα πρέπει να γίνει μελέτη και έρευνα του ανταγωνισμού. Τελικό στάδιο είναι η σωστή καταγραφή των κειμένων.
Γνωρίζουμε πως το Content Marketing είναι μια απαιτητική διαδικασία, παρ ‘όλα αυτά αποδίδουν. Μια e-mail Marketing Καμπάνια ή μια καμπάνια στα Social Media είναι από τις πιό αποτελεσματικές προωθητικές ενέργειες. Ώς trend, το e-mail marketing φέρνει καλύτερα αποτελέσματα από ότι το Facebook. Ο λόγος είναι πως η αποστολή των μηνυμάτων γίνεται σε στοχευμένο κοινό.
Να έχετε στο μυαλό σας πως ο χρήστης καλείται να επιλέξει ένα κατάστημα, μια εταιρεία ανάμεσα από χιλιάδες που υπάρχουν στο διαδίκτυο. Μέσα στον ανταγωνισμό η επιλογή θα επηρεαστεί από πολλούς παράγοντες. Μια σελίδα με δυνατό και καλο γραμμένο περιεχόμενο τραβάει την προσοχή του εν δυνάμει πελάτη.