Δεν είμαστε εδώ για να σας κρίνουμε εάν δεν έχετε σχεδιάσει ακόμη το marketing plan της πολυσυζητημένης Black Friday, είμαστε εδώ για να σας βοηθήσουμε. Σίγουρα υπάρχουν κάποιοι επιχειρηματίες που είναι πιο δύσπιστοι σχετικά με αυτή την καταναλωτική μέρα και δε μπήκαν στη διαδικασία να σκεφτούν τι προσφορές θα κάνουν και πως θα σχεδιάσουν την καμπάνια τους.

Εάν ανήκετε σε αυτή την ομάδα επιχειρηματιών σκεφτείτε λίγο τον χαμό που γινόταν πέρσι στα καταστήματα λιανικής πώλησης και πόσες μέρες πριν περίμενε το καταναλωτικό κοινό αυτή τη μέρα για να βγουν για ψώνια. Αναμφισβήτητα ήταν πάρα πάρα πολλοί αυτοί που ψώνισαν εκείνη τη μέρα είτε από ηλεκτρονικά καταστήματα είτε από φυσικά. Γιατί να μην επωφεληθείτε και εσείς λοιπόν από αυτή την καταναλωτική μανία;;

Δεν είναι αργά για να αναθεωρήσετε, διαβάστε το παρακάτω άρθρο και πάρτε ιδέες!!!

Δουλέψτε σε ένα πλάνο με stock φωτογραφίες!

Ανατρέξτε σε διάφορα site στο internet τα οποία έχουν φωτογραφίες για κάθε προϊόν ή υπηρεσία. Εάν το budget σας δεν είναι και πολύ υψηλό βρείτε τις φωτογραφίες με δωρεάν κατέβασμα, αρκεί να εξυπηρετούν τις ανάγκες σας. Για να υπάρχει μια ομοιογένεια στις φωτογραφίες χρειάζεται να προσέξετε κάποια πράγματα όπως

Τα μοντέλα: Είναι σημαντικό τα μοντέλα στις φωτογραφίες να είναι ίδιας ηλικίας με την ομάδα κοινού που στοχεύετε. Αυτό είναι κάτι που πάντα βοηθάει τους αγοραστές να ταυτιστούν με αυτό που πουλάτε.

Προσθέστε τα ίδια φίλτρα σε όλες τις φωτογραφίες: Αυτό το tip θα δώσει την αίσθηση σε όσους βλέπουν τις φωτογραφίες ότι ανήκουν όλες στο ίδιο project.

Αποκτήστε ένα τέλειο λογότυπο για την Black Friday: Για να διαφοροποιηθεί αυτή η καμπάνια από τις υπόλοιπες πχ. χειμερινές ή καλοκαιρινές εκπτώσεις , αναζητήστε ένα λογότυπο της Black Friday για ενσωματώστε το στο δικό σας λογότυπο.

Εάν ανήκετε στους επιχειρηματίες τις παλιάς σχολής, τα φυλλάδια δεν είναι κακή ιδέα!

Αναμφισβήτητα τα φυλλάδια δεν έχουν τη δύναμη που είχαν κάποτε, παρ’όλα αυτά δε παύει να είναι και αυτός ένας τρόπος διαφήμισης. Μπορείτε να τα σχεδιάσετε μέσα σε λίγες ώρες είτε εσωτερικά είτε να τα αναθέσετε σε εξωτερικούς γραφίστες του τυπογραφείου.

Μπορούν να τυπωθούν επί τόπου και μπορείτε να τα διανείμετε στις γύρω περιοχές. Με αυτόν τον τρόπο μεγιστοποιείτε την αποτελεσματικότητα και τη στόχευση της καμπάνιας σας.

Σκεφτείτε έξω από τα τετριμμένα και δοκιμάστε διαφορετικά σχήματα και μεγέθη. Γιατί όχι κάτι σε μέγεθος επαγγελματικής κάρτας ? Με αυτόν τον τρόπο θα μπορούσα να σας βεβαιώσω ότι οι καταναλωτές θα έβαζαν την κάρτα στο πορτοφόλι τους, αντί να πετάξουν ένα μεγάλο φυλλάδιο. Ίσως να μπορούσατε να προσθέσετε μια διαφορετική αφή που θα προσελκύσει περισσότερους ανθρώπους

Ένας άλλος σίγουρος τρόπος διαφήμισης είναι να προσανατολιστείτε στο Facebook και το Instagram:

H διαφήμιση στα social media κοστίζει λιγότερο, είναι αρκετά στοχευμένη και σίγουρα θα σας φέρει τα αποτελέσματα που περιμένετε με τη σωστή επένδυση. Μπορείτε να κάνετε μόνοι σας κάποια post ή να ανεβάσετε stories. Ακόμη μπορείτε να ζητήσετε από τους influencers σας να δημοσιεύσουν να μιλήσουν για τις υπέροχες προσφορές που θα έχετε στη Black Friday, για λογαριασμό σας. Να θυμάστε ότι η διαφήμιση από στόμα σε στόμα είναι από τους καλύτερους και πιο αποτελεσματικούς τρόπους. Μη ξεχάσετε στις λεζάντες των φωτογραφιών ή των βίντεο που ανεβάζετε να χρησιμοποιείστε hashtag. Σίγουρα το #blackfriday θα είναι από τα πιο δημοφιλή και αυτού του χρόνου.

Το Email Marketing της Black Friday

Λόγω την ημέρας, θα σταλούν πάρα πολλά newsletter. Το μόνο που χρειάζεστε είναι κάποιες βασικές δεξιότητες επεξεργασίας για να στείλετε το δικό σας newsletter. Αυτό που πρέπει κυρίως να προσέξετε είναι το θέμα που θα έχουν τα email σας να είναι κάτι διαφορετικό και πρωτότυπο. Μια ωραία συμβουλή είναι να προστεθεί κάποιος χρονομετρητής ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο ενημερωτικό δελτίο σας. Επίσης θα μπορούσατε να ενημερώσετε τους χρήστες ότι για κάθε αγορά θα λάβουν ένα πρόσθετο 5% έκπτωση ειδικά για την Black Friday. Και φυσικά το κυριότερο είναι το newsletter που θα στείλετε να μη πάνε στα spam, μην υιοθετήσετε σε καμιά περίπτωση την τακτική όσα περισσότερα, τόσο το καλύτερο!

Remarketing

Σε περίπτωση που αναθέσετε την καμπάνια σας σε κάποιον επαγγελματία, μη ξεχάσετε να ζητήσετε να σας κάνει remarketing στις καμπάνιες σας. Θα υπάρχουν πάρα πολλοί πελάτες οι οποίοι θα είναι αναποφάσιστοι σχετικά με το μαγαζί που θα επιλέξουν για τις αγορές τους. Ο ανταγωνισμός θα είναι μεγάλος και οι προσφορές πολλές. Κυνηγήστε τους! Το remarketing σε συνδυασμό με ένα καλό κίνητρο θα γυρίσετε πολλούς πίσω στο e-shop για να ψωνίσουν.

Upsell / Cross-sell Πωλήσεις

Ταυτόχρονες ή διασταυρούμενες πωλήσεις. Κάθε φορά που ακούω αυτές τις λέξεις σκέφτομαι μεγάλες αλυσίδες καταστημάτων που πωλούν ότι προϊόν μπορείτε να φανταστείτε. Το μυστικό λοιπόν για περισσότερες πωλήσεις είναι να προωθούμε συνδυασμούς προϊόντων. Προϊόντα που είτε είναι απαραίτητα το ένα για το άλλο , είτε για προϊόντα που μπορούν να συνδυαστούν εξαιρετικά. Για αυτό λοιπόν μόλις ο χρήστης αγοράσει κάποιο από αυτά τα προϊόντα θυμίστε του ότι υπάρχει ένα ακόμη προϊόν για να αγοράσει. Μπορείτε να δώσετε στον χρήστη το κίνητρο της δωρεάν αποστολής ήτης έκπτωσης .

Θέλεις και εσύ Digital Marketing για την Black Friday;