Είναι γεγονός πως οι ηλεκτρονικές αγορές και τα e-shop έχουν εισβάλλει δραστικά στην αγοραστική και επιχειρησιακή ζωή. Αποφασίσατε, λοιπόν, με γνώμονα αυτή την πραγματικότητα να δημιουργήσετε ένα e-shop για να επωφεληθείτε από τις web πωλήσεις των προϊόντων-υπηρεσιών σας. Για κάποιο λόγο, όμως, φαίνεται πως δεν έρχεται το επιθυμητό αποτέλεσμα, γεγονός που όπως είναι φυσικό σας φέρνει σε προβληματισμό. Παρακάτω σας παρουσιάζουμε τους 4 λόγους που οδηγούν στο να μην έχει την αναμενόμενη απόδοση το eshop σας.
1) Έχει εξαρχής κατασκευαστεί λανθασμένα.
Δεν είναι σπάνιο φαινόμενο οι προχειροδουλειές στην κατασκευή των e-shop. Αυτού του είδους οι “κακοτεχνίες” μπορεί να έχουν να κάνουν είτε με την καθυστέρηση της φόρτωσης των σελίδων είτε με την μη ανταπόκρισή τους. Στην προχειρότητα κατασκευής εντάσσεται και η δυσκολία πλοήγησης στο e-shop, με δυσεύρετα μενού και δυσπρόσιτες πληροφορίες.
Όλα τα παραπάνω μπορεί να αποθαρρύνουν τους πελάτες από το να προχωρήσουν σε αγορά ή ακόμα και να επισκεφτούν ξανά την ιστοσελίδα σας.
2) Είναι ανεπαρκής η περιγραφή των προσφερόμενων προϊόντων.
Η έλλειψη των απαραίτητων πληροφοριών γύρω από ένα προϊόν ή μια υπηρεσία που πουλάτε αποθαρρύνει τον πελάτη από το να προβεί στην αντίστοιχη αγορά. Είναι σημαντικό να υπάρχει μια αναλυτική περιγραφή των χαρακτηριστικών των προϊόντων ή των υπηρεσιών σας. Αυτό είναι που τα καθιστά αποτελεσματικά και μοναδικά, ώστε να πείσετε τον πελάτη να κάνει τελικά τη συναλλαγή. Για να υποβοηθήσετε την πώληση μπορείτε να συνοδέψετε το προϊόν ή την υπηρεσία σας με μια φωτογραφία. Επίσης μπορείτε να ενσωματώσετε reviews πελατών ώστε να έχετε τις θετικές αξιολογήσεις με το μέρος σας.
3) Το e-shop σας δεν προβάλλεται δυναμικά.
Βασικό στοιχείο για ένα e-shop είναι όχι απλώς να προβάλλεται, αλλά και αυτή η προβολή να απευθύνεται στο κατάλληλο κοινό. Στην διαδικασία αυτή οι βασικοί σας σύμμαχοι είναι: τα Google Ads, που σας προωθούν μέσω της διαφήμισης στη Google. To SEO μέσω της προώθησής σας από τις μηχανές αναζήτησης, οι διαφημίσεις στο Facebook και εν γένει η αξιοποίηση των social media. Δημοσιεύοντας όσα “πουλάτε” στο eshop σας στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, αυξάνετε την επισκεψιμότητα του e-shop σας.
4) Το Check-out από το e-shop σας δεν είναι μια εύκολη διαδικασία.
Έχει καταγραφεί πως το μεγαλύτερο ποσοστό εγκατάλειψης ενός e-shop σχετίζεται με τη δυσκολία check-out από το εκάστοτε ηλεκτρονικό κατάστημα. Το αποτέλεσμα είναι να φύγουν από τη σελίδα σας οι πιθανοί αγοραστές, ακόμα και ένα βήμα πριν ολοκληρώσουν την αγορά τους. Το εύκολο check-out μπορεί επομένως να οδηγήσει στην επίσπευση των αγορών στο e-shop σας και να βοηθήσει στο να το επισκεφτεί σύντομα ξανά ο εκάστοτε πελάτης.
Φαίνεται λοιπόν πως η δημιουργία ενός e-shop δεν φέρνει πάντα τα επιθυμητά αποτελέσματα αν δεν προσεχθούν όλες οι παραπάνω λεπτομέρειες. Εστιάζοντας σε όσα προαναφέραμε, μπορείτε άμεσα να αυξήσετε τις πωλήσεις σας!