Βρισκόμαστε στα τέλη Αυγούστου και το καλοκαίρι συνεχίζει να κάνει αισθητή την παρουσία του. Πολλοί από εσάς μπαίνετε σταδιακά στη διαδικασία να αφήσετε πίσω την προηγούμενη σεζόν και να προετοιμαστείτε για την επόμενη. Επομένως επαγγελματικά βρίσκεστε πιθανότατα σε φάση ανασκόπησης και αναζητάτε τρόπους να επεκτείνετε τις δραστηριότητές σας. Αν ο τρόπος που σκέφτεστε να ξεκινήσετε είναι κάνοντας το δικό σας E-shop, εδώ θα βρείτε τους λόγους για τους οποίους αυτή είναι η τέλεια περίοδος για να το οργανώσετε και τα πιο σημαντικά tips για να εξασφαλίσετε την επιτυχία της επιχείρησης σας.
Λόγοι να ξεκινήσετε το E-shop σας το καλοκαίρι:
1) Έχετε περισσότερο ελεύθερο χρόνο.
Αυτή την περίοδο έχετε τον χρόνο και την ηρεμία για να θέσετε τις βάσεις στις οποίες θα στηθεί το E-shop ή η ιστοσελίδα σας. Σκεφτείτε πράγματα όπως το όραμα σας, οι προτεραιότητες της εταιρείας σας, οι άμεσοι και έμμεσοι στόχοι της ηλεκτρονικής σας παρουσίας και το budget που προτίθεστε να διαθέσετε. Πάρτε χαρτί και μολύβι αν χρειαστεί να καταγράψετε τις ιδέες σας και κάντε λίστες με απορίες και προβληματισμούς.
2) Οι ρυθμοί χαλαρώνουν και μπορείτε να σκεφτείτε πιο σοβαρά & καθαρά.
Κατά τη διάρκεια των διακοπών μπορείτε να στοχαστείτε πιο καθαρά ως προς τις ανάγκες της επιχείρησης σας. Η πελατεία αραιώνει με αποτέλεσμα να σκέφτεστε πιο στοχευμένα και να μπορείτε να απομονώσετε τα σημαντικά από τα δευτερεύοντα στοιχεία στα οποία πρέπει να εστιάσετε!
3) Θα είστε έτοιμοι για την αρχή της νέας χρονιάς.
Αν αφιερώσετε τώρα τον απαραίτητο χρόνο για να αναλογιστείτε πως θα μπορέσετε να προβληθείτε διαδικτυακά με τον ιδανικότερο τρόπο δεν θα χρειαστεί να ασχοληθείτε με το θέμα κατά την – νευραλγική για όλους τους επαγγελματίες- έναρξη της σεζόν που έρχεται (και μάλιστα πολύ σύντομα).
Tips για εξασφαλισμένη επιτυχία:
Αν βρίσκετε δυσκολία ως προς το τι πρέπει να φροντίσετε ώστε να έχει το e-shop σας το μέγιστο δυνατό αποτέλεσμα σας παρουσιάζουμε συνοπτικά τα πιο σημαντικά σημεία που πρέπει να εστιάσετε την προσοχή σας :
• Λειτουργικότητα.
Εύκολη πλοήγηση στο μενού, mobile friendly και responsive περιβάλλον και ευδιάκριτες διαφημίσεις. Είναι σημαντικό ο χρήστης να μπορεί να βρει εύκολα αυτό που ψάχνει και να είναι προσβάσιμο από όλες τις συσκευές.
• Διεκδίκηση της βέλτιστης θέσης κατάταξης για την ιστοσελίδα σας.
Τέλος, εξίσου σημαντικό κρίνεται το να μπορέσει η σελίδα σας να εξασφαλίσει την υψηλότερη θέση κατάταξης στην αναζήτηση. Το παραπάνω κριτήριο θα συμβάλλει στην απογείωση της αναγνωρισιμότητας της εταιρείας σας και στην αύξηση του πελατολογίου. Oι κατάλληλες λέξεις-κλειδιά θα βοηθήσουν στο να προσεγγίσετε τους περισσότερους και πιο στοχευμένους σε σχέση με όσα προσφέρετε πελάτες.
Ένα άλλο σημαντικό πεδίο που θα πρέπει να σας απασχολήσει είναι το πως θα αυξήσετε το πελατολόγιο σας. Σύμμαχοι σας θα είναι το e-mail marketing, το SEO, τα Social media και η διαφήμιση σε αυτά καθώς και στη Google!
Αν θέλετε περισσότερες πληροφορίες για τα παραπάνω και έχετε οργανώσει το project σας μη διστάσετε να το μοιραστείτε με εμάς για να το κάνουμε πράξη!