Είναι πλέον γεγονός η άνοδος των ηλεκτρονικών αγορών και η αύξηση του ηλεκτρονικού εμπορίου λόγω της δύσκολης κατάστασης που περνά όλος ο κόσμος λόγω του COVID-19. Πολλοί επιχειρηματίες που έχουν φτιάξει E-shop σκέφτονται γιατί ειδικά αυτό το διάστημα δεν έχουν τα επιθυμητά αποτελέσματα, δηλαδή πωλήσεις. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την αποτελεσματικότητα ενός ηλεκτρονικού καταστήματος είναι πολλοί, εντούτοις σε αυτό το άρθρο θα αναλύσουμε τους βασικότερους!
1) Σχεδιαστικό
Όπως όλοι γνωρίζετε το σχεδιαστικό του e-shop είναι το πρώτο πράγμα που θα δει ο χρήστης μόλις μπει στη σελίδα σας. Πρέπει το σχεδιαστικό να είναι όμορφο και σύγχρονο, σχεδιασμένο σύμφωνα με τις τελευταίες τεχνικές σχεδίασης. Έρευνες δείχνουν ότι πολλοί είναι οι χρήστες που δεν κάθονται περισσότερο από μερικά δευτερόλεπτα σε σελίδα που το σχεδιαστικό φαίνεται παλιό γιατί δε νιώθουν εμπιστοσύνη να πραγματοποιήσουν τις αγορές τους. Σκεφτείτε λοιπόν μήπως χρειάζεστε ένα Redesign για την ανανέωση και την αναβάθμιση του E-shop σας .
2) Η ταχύτητα του E-shop
Σκεφτείτε σαν απλός χρήστης και όχι σαν επιχειρηματίας που έχει δικό του E-shop. Πόσα λεπτά είστε διατεθειμένος να περιμένετε να φορτώσει μια ιστοσελίδα ή ένα ηλεκτρονικό κατάστημα; Μήπως ο χρόνος αναμονής είναι 1- 2 λεπτά ή είναι απλώς μερικά δευτερόλεπτα. Όλοι οι χρήστες είτε βιάζονται είτε όχι θέλουν η σελίδα που έχουν επιλέξει για την περιήγησή τους να ανοίξει μέσα σε λιγότερα από 10 δευτερόλεπτα, αλλιώς πάνε στην επομένη. Τόσο απλά έχετε χάσει έναν πελάτη!
3) Οργανικά Αποτελέσματα SEO
Κατασκευάσατε το E-shop και πολύ καλά κάνατε! Αλήθεια, σε ποια σελίδα στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google εμφανίζεται; Σίγουρα όλοι ελπίζατε ότι μόλις είναι έτοιμο το ηλεκτρονικό σας κατάστημα θα αυξηθούν οι πωλήσεις σας. Πως θα γίνει αυτό εάν δε φαίνεται πουθενά το E-shop σας ή εάν φαίνεται στην 4η ή στην 5η σελίδα; Πόσοι χρήστες πιστεύετε ότι αναζητούν αυτό που θέλουν μετά από την 2η ή την 3η σελίδα; Πολλοί λίγοι, είναι η απάντηση. Το SEO είναι πολύ σημαντικό για ένα ηλεκτρονικό κατάστημα εάν δεν φροντίσετε να έχετε καλά οργανικά αποτελέσματα ώστε να έχετε μια καλή θέση στη λίστα αναζήτησης το πιθανότερο είναι ότι το E-shop σας, δε θα αποφέρει τα κέρδη που ελπίζατε!
4) Digital Marketing
Καθημερινά, επικοινωνούμε με πολλούς επιχειρηματίες οι οποίοι μας αναφέρουν ότι δεν υστερούν σε τίποτα από τον ανταγωνισμό τους, εντούτοις έχουν πολύ μικρότερο μερίδιο αγοράς από αυτούς. Το κλειδί είναι η διαφήμιση! Έχετε ποιοτικά προϊόντα, έχετε και ένα καλό E-shop…διαφημίστε το! Μόνο έτσι θα δείτε τα κέρδη σας να αυξάνονται.
5) Κατάλληλοι Συνεργάτες
Απευθυνθείτε στους ειδικούς , αναλύστε τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της επιχείρησή σας. Ζητήστε βοήθεια για τον σχεδιασμό ενός στρατηγικού πλάνου και δείτε επιτέλους τα αποτελέσματα που περιμένετε! Δείτε τα κέρδη σας να αυξάνονται!!! Επικοινωνήστε μαζί μας και επωφεληθείτε από την ειδική έκπτωση της τάξεως του 40%!!