Υπάρχουν πολλά πράγματα που πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αποφασίσετε να κατασκευάσετε μια ιστοσελίδα ή ένα e-shop. To domain, οι κατηγορίες, το περιεχόμενο, τη δομή του project και πολλά άλλα πράγματα εξίσου σημαντικά.
Οι περισσότεροι επιχειρηματίες θα αφήσουν την επιλογή χρωμάτων για το τέλος, ή ακόμη χειρότερα δε θα ασχοληθούν καθόλου με αυτό επειδή νομίζουν ότι δεν είναι τόσο σημαντικό. Η έρευνα που θα αναφέρω σε αυτό το άρθρο μας δείχνει το ακριβώς αντίθετο.
Στην πραγματικότητα οι άνθρωποι κρίνουν τα προϊόντα μέσα σε 90 δευτερόλεπτα. Η τελική του απόφαση, καθορίζεται κατά 90% από το χρώμα. Η επιλογή των σωστών χρωμάτων μπορεί να βελτιώσει την αναγνωσιμότητα κατά 40%, να αυξήσει την κατανόηση κατά 73% και να βελτιώσει τα επίπεδα μάθησης κατά 78%. Σύμφωνα με το Hubspot, το 46% των χρηστών κατατάσσουν το σχεδιασμό μιας ιστοσελίδας ως τον νούμερο ένα παράγοντα για τον καθορισμό της αξιοπιστίας μιας εταιρείας.
Φυσικά καταλαβαίνουμε ότι είναι λίγο δύσκολο να επιλέξετε τα σωστά χρώματα από τη στιγμή που υπάρχουν 10 εκατομμύρια διαφορετικές αποχρώσεις. Αυτό το άρθρο θα σας παρουσιάσει τις πιο δημοφιλείς χρωματικές πελάτες του 2020 ώστε να επιλέξετε αυτά που σας ταιριάζουν περισσότερο.
1) Απαλές Αποχρώσεις
Οι απαλοί τόνοι στα χρώματα είναι σίγουρα πολύ δημοφιλείς για το 2020. Παρακάτω θα δείτε ένα στιγμιότυπο οθόνης από μια παλέτα χρωμάτων, την οποία χρησιμοποιεί ένα πολύ γνωστό Brand. Όπως θα δείτε τα χρώματα που χρησιμοποιούνται είναι απαλά, κομψά και ελκυστικά. Οι απαλές αποχρώσεις που χρησιμοποιούνται δένουν πολύ όμορφα μεταξύ τους. Το λευκό χρώμα έχει χρησιμοποιηθεί στο background.
2) Συνδυασμός 3 χρωμάτων, απαλό γκρι, υπόλευκο και κόκκινο
Η παρακάτω παλέτα αναδεικνύει μια τάση απλότητας. Δε χρειάζεται να έχετε στην ιστοσελίδα σας φωτεινά χρώματα για να τραβάτε την προσοχή. Οι απαλές παλέτες χρωμάτων βοηθούν τον χρήστη να είναι περισσότερο συγκεντρωμένος και να μην αποσπάται η προσοχή του.
Για τον σχεδιασμό της σελίδας χρησιμοποιήθηκε το υπόλευκο χρώμα το οποίο συνδυάζεται άψογα με το απαλό γκρι. Για να τονιστούν κάποια σημαντικά σημεία του κειμένου, ο γραφίστας έχει χρησιμοποιήσει κόκκινο χρώμα το οποίο τραβάει ακριβώς όσο χρειάζεται την προσοχή του χρήστη.
3) Gradient μπλε και πράσινο.
Μία εταιρεία τεχνολογίας οφείλει να ακολουθεί τις τελευταίες τάσεις τόσο σχεδιαστικά όσο τεχνολογικά. Ένα Brand τεχνολογίας έχει σχεδιάσει την ιστοσελίδα του χρησιμοποιώντας έναν υπέροχο συνδυασμό χρωμάτων που την καθιστούν μοντέρνα και σύγχρονη.
Η παλέτα χρωμάτων που έχει χρησιμοποιηθεί αποτελείται από τις αποχρώσεις του πράσινου και του μπλε σε συνδυασμό με το λευκό βασισμένη στην τεχνική gradient.
4) Αποχρώσεις του πορτοκαλί και του κόκκινου
Πολλά δημοφιλή Brand θέλουν να προσαρμόζονται στις νέες τάσεις στο Web Design, εντούτοις όμως θέλουν να κρατήσουν και κάποια δείγματα από το παρελθόν. Είναι λίγο οξύμωρο το πως μπορεί να συνδυαστεί το ρετρό με το μοντέρνο, αλλά εντούτοις με τους κατάλληλους συνεργάτες είναι εφικτό!
Όπως βλέπετε στην παρακάτω παλέτα χρησιμοποιούνται αποχρώσεις του πορτοκαλί και του κόκκινου. Οι αποχρώσεις αυτές εκπέμπουν μια ζεστασιά και μια νοσταλγία στους χρήστες. Μπορεί να χρώματα να είναι εμπνευσμένα από τη δεκαετία του ‘80 και του ‘90, αλλά με έναν σύγχρονο και μοντέρνο σχεδιασμό χρησιμοποιώντας κυρίως την τεχνική του gradient το αποτέλεσμα θα είναι πραγματικά καλαίσθητο.