Η μέγιστη δυνατή επισκεψιμότητα είναι φυσικό να αποτελεί το ζητούμενο κάθε ιδιοκτήτη ιστοσελίδας, ηλεκτρονικού καταστήματος και blog. Κάτι τέτοιο φυσικά δε σημαίνει απαραίτητα και αύξηση των πωλήσεων. Για να έρθουν τα επιθυμητά κέρδη πρέπει να αξιοποιηθεί η “καλή” επισκεψιμότητα. Κάθε εταιρεία με Διαδυκτιακή παρουσία πρέπει να την εκμεταλλεύεται αποτελεσματικά. Παρακάτω θα σας αναφέρουμε αναλυτικά τους τρόπους να “φιλτράρετε” την επισκεψιμότητα που μπορεί να είναι ωφέλιμη για την ηλεκτρονική επιχείρησή σας.

Γενικότερα, υπάρχουν τρεις τρόποι να διαχωρίσετε την επισκεψιμότητα της σελίδας σας. Παίρνοντας ως παράδειγμα τη δική μας ιστοσελίδα, μπορούμε να σας εξηγήσουμε αναλυτικά ποιο είναι το κάθε είδος επισκεψιμότητας.

Τα τρία είδη επισκεψιμότητας:

1) Επισκεψιμότητα που μπορούμε να την ελέγξουμε και που έρχεται μέσω διαφημίσεων σε Google, Facebook και μέσω Banner!

Όταν διαφημιζόμαστε μέσω Google Adwords, ελέγχουμε εμείς που θα βρεθεί ο εκάστοτε χρήστης όταν θα κάνει click στην διαφήμιση μας. Εμείς δηλαδή είμαστε αυτοί που καθορίζουμε τον τελικό προορισμό του.

Αν, υποθετικά, κάνετε μια αναζήτηση στη google “Eνοικιαζόμενα σπίτια Θεσσαλονίκη” θα εμφανιστεί μια διαφήμιση του Spiti360 με τίτλο “Ενοικιαζόμενα στη Θεσσαλονίκη | Eνοικιαζόμενα Σπίτια Spiti360®‎ 

 

 

Όποιος χρήστης πατήσει πάνω στη διαφήμιση θα βρεθεί στο Landing page που εμείς έχουμε καθορίσει. Στην προκειμένη περίπτωση τον προτρέπει να συμπληρώσει τη φόρμα αναζήτησης ακινήτου για ενοικίαση, για να του εμφανίσει τα ακίνητα τα οποία επιθυμεί, βάση των κριτηρίων που θα επιλέξει.

Επίσης, παρακάτω έχει τη δυνατότητα να δει τα κορυφαία ακίνητα στα οποία εμφανίζονται εκείνα που συμπεριλαμβάνονται σε προωθητικά πακέτα που έχουν επιλέξει οι μεσίτες, καθώς και επαγγελματίες που διαφημίζονται στο site με ανάλογες υπηρεσίες που θα χρειαστεί. Τον ανακατευθύνουμε με αυτό τον τρόπο σε ένα σημείο του ιστοτόπου μας στο οποίο τον ενθαρρύνουμε να κάνει μια ενέργεια που εμείς θέλουμε.

 

 

2) Επισκεψιμότητα που δεν ελέγχουμε!

 Πρόκειται για το συνηθέστερο είδος επισκεπτών καθώς αυτοί δεν προκύπτουν από τα πληρωμένα αποτελέσματα των μηχανών αναζήτησης και των social media. Πρόκειται δηλαδή για άτομα που μας βρήκαν γενικότερα και τυχαία στο διαδίκτυο.

Αν, για παράδειγμα, ψάξει κανείς στο Facebook στην μπάρα αναζήτησης “5 tips για το E-shop σου!” θα εμφανιστεί το αντίστοιχο άρθρο του blog του site μας!

 

Εδώ δεν έχουμε κανέναν έλεγχο της διαδικασίας, γιατί δεν ξέρουμε ποιος θα πάρει το υλικό μας, ούτε που θα το αναδημοσιεύσει ή αν θα το προτείνει προς ανάγνωση. Όσο κι αν αυτή η διαδικασία είναι επιθυμητή, δεν είναι υπό τον δικό μας έλεγχο.  Άλλες πηγές επισκεψιμότητας που δεν είναι υπό τον έλεγχο μας είναι μέσω των υπολοίπων μέσων κοινωνικής δικτύωσης (twitter, instagram και ούτω καθεξής), μέσω search traffic (δηλαδή μέσω Google, Bing, κλπ.), μέσω του guest blogging αλλά και μέσω των βίντεο του YouTube.

3) Επισκεψιμότητα που μας ανήκει!

Είναι το είδος επισκεψιμότητας που αναφέραμε στην εισαγωγή πως είναι η σημαντικότερη κατηγορία για τους ιδιοκτήτες e-shop.  Η επισκεψιμότητα λέμε ότι μας ανήκει όταν προκύπτει από τους ανθρώπους της λίστας των e-mail μας ή των followers στα κοινωνικά δίκτυα της επιχείρησης μας, οι οποίοι μας έχουν δώσει το ελεύθερο να τους στέλνουμε για ενημέρωση e-mail με newsletter ή προσφορές. Είναι ο πιο άμεσος, εύκολος και αποτελεσματικός τρόπος να εκτοξεύσουμε τις πωλήσεις του ηλεκτρονικού μας καταστήματος.  Έχουμε την δυνατότητα να στέλνουμε συνεχώς νέα μηνύματα και μάλιστα σε στοχευμένο κοινό που ήδη μας γνωρίζει.

Βασικός μας στόχος είναι να καταφέρουμε να μετατρέψουμε τα 2 πρώτα είδη σε επισκεψιμότητα που μας ανήκει. Δηλαδή, αφορά τόσο την επισκεψιμότητα που ελέγχουμε όσο και αυτή που δεν ελέγχουμε.

Φαίνεται δηλαδή πως η στόχευση στη δημιουργία μιας σωστής λίστας e-mail, στην οποία θα αποστέλλονται μηνύματα και newsletters, που θα συμβάλλουν στο να προωθήσετε τις υπηρεσίες σας αποτελεσματικά στους χρήστες, είναι η βάση για να μετατρέψετε τον απλό επισκέπτη σε δυνητικό αγοραστή του e-shop σας.

Θέλεις κι εσύ βοήθεια με την προώθηση της ιστοσελίδας ή του E-shop σου;