Από τη διαφήμιση pay-per-click έως το blogging και από τη βελτιστοποίηση μηχανών αναζήτησης έως την ανάλυση, το Digital Marketing είναι ευρύ, ποικίλο και, ενδεχομένως, πολύπλοκο. Στόχος είναι να βρεθούν εκείνες οι δραστηριότητες, οι προωθήσεις και οι τακτικές που αποφέρουν τα μέγιστα κέρδη.
Παρακάτω θα δούμε τι πρέπει να εφαρμόσουμε και τι να προσέξουμε για ένα επιτυχημένο Digital Marketing της ιστοσελίδας μας ή του E-Shop μας.
Content Marketing
Το περιεχόμενο της σελίδας μας ενισχύει τη δυνατότητα επικοινωνίας μας στο διαδίκτυο. Κάθε περιγραφή προϊόντος, κάθε δημοσίευση ιστολογίου, κάθε άρθρο, κάθε σελίδα αποτελεί περιεχόμενο. Η σωστή δομή και γραφή του περιεχομένου θα βοηθήσει στην σωστή προώθηση. Ένα σαφές και ξεκάθαρο περιεχόμενο με σωστή δομή είναι απαραίτητο για την επιτυχία Digital Marketing της σελίδας μας.
Data Analysis
Είναι απαραίτητο να εξετάζουμε τα στατιστικά για να επενδύσουμε σωστά στο μάρκετινγκ και την προώθηση. Η Data Analysis, δηλαδή η ανάλυση των δεδομένων είναι άκρως σημαντική για το Digital Marketing. Η ανάλυση δεδομένων επηρεάζει πολλούς τομείς του μάρκετινγκ. Την προσέλκυση πελατών και διατήρησή τους, το μίγμα μάρκετινγκ, τα social media, την κατηγοριοποίηση και τη στρατηγικής προώθησης.
Testing and Data Collection
Σχετική με την ανάλυση δεδομένων είναι δυνατότητα συλλογής στατιστικών στοιχείων. Για να γίνει ορθά απαιτείται σωστή ρύθμιση του Google Analytics, βελτιστοποιώντας το για την επιχείρησή ηλεκτρονικού εμπορίου με συγκεκριμένες, ουσιαστικές αναφορές. Περιλαμβάνει τη δυνατότητα συλλογής δεδομένων από κάθε πακέτο λογισμικού που χρησιμοποιεί η επιχείρησή σας. Για παράδειγμα δεδομένα πωλήσεων, αναφορές ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή διαχείριση παραγγελιών.
Εάν μπορούμε να συλλέξουμε καλές πληροφορίες σχετικά με την απόδοση του μάρκετινγκ, είναι πιθανότερο να πάρουμε σωστές αποφάσεις. Γι’ αυτό στη Mybusiness360 φροντίζουμε να εγκαθιστούμε κώδικες παρακολούθησης των Google Analytics σε κάθε ιστοσελίδα που υλοποιούμε.
Design Ιστοσελίδας
Ο σχεδιασμός των γραφικών και της ιστοσελίδας είναι από τα βασικότερα για τη σωστή προώθηση της. Ο τρόπος με τον οποίο εμφανίζεται μια διαφήμιση, ένα άρθρο ή ακόμα και μια σελίδα των λεπτομερειών του προϊόντος έχει σημαντικό αντίκτυπο. Επηρεάζει τον τρόπο με τον οποίο γίνεται αντιληπτό το μήνυμα μάρκετινγκ, το προϊόν ή ακόμα και η εταιρεία μας. Μπορεί να δώσει στο χρήστη της σελίδας μας μία πολύ θετική εμπειρία, ή να τον κάνει να μην την επισκεφτεί ποτέ ξανά.
Διαφήμιση
Η διαφήμιση Digital Marketing πρέπει να προγραμματιστεί, να δημιουργηθεί, να αγοραστεί, να εκτελεστεί και να μετρηθεί. Πρέπει να γίνει σε πολλά κανάλια, χρησιμοποιώντας πολλές μορφές ενημερωτικών μέσων ώστε να οδηγήσει σε πωλήσεις και κέρδη.
Φυσικά δεν είμαστε όλοι ειδικοί πάνω στο κομμάτι αυτό. Πολλοί που προσπαθούν μόνοι τους δεν λαμβάνουν το επιθυμητό αποτέλεσμα, καθώς λείπουν οι κατάλληλες γνώσεις και δεξιότητες. Ένας επαγγελματίας του χώρου γνωρίζει πως να επιτύχει την καλύτερη δυνατή απόδοση της επένδυσης.
Για το λόγο αυτό, μπορείς να ζητήσεις από την εξειδικευμένη ομάδα της Mybusiness360 να σε βοηθήσει με την ιντερνετική σου διαφήμιση.
Email Marketing
Το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου μπορεί να είναι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να φτάσετε στους πελάτες του ηλεκτρονικού σας καταστήματος. Μπορείτε να επικοινωνείτε απευθείας με τους καταναλωτές που γνωρίζουν την επιχείρησή σας και ενδιαφέρονται για τα προϊόντα σας.
SEO – Βελτιστοποίηση για τις Μηχανές Αναζήτησης
Η βελτιστοποίηση της σελίδας μας για της μηχανές αναζήτησης είναι σχεδόν απαραίτητη. Χρησιμοποιώντας SEO το περιεχόμενο της σελίδας μας θα αναγνωρίζεται καλύτερα από τη Google, με αποτέλεσμα να ανεβαίνει η σελίδα υψηλότερα στην οργανική κατάταξη.
Ο σκοπός του SEO δεν είναι να εξαπατήσει τις μηχανές αναζήτησης με ψεύτικο περιεχόμενο, αλλά να βοηθήσει τις μηχανές αναζήτησης να εντοπίσουν και να κατανοήσουν το περιεχόμενό της σελίδας σας.
Ένα σωστά διαμορφωμένο SEO θα κάνει το site σας εύκολο στην ανεύρεση, και φυσικά θα οδηγήσει στην επιτυχία του Digital Marketing που ακολουθείτε.