Πώς να Κάνετε το Ε-shop Σας να Ξεχωρίσει στην Αγορά του Διαδικτύου!
Καθώς προχωράει η τεχνολογική εξέλιξη και το διαδίκτυο γίνεται ολοένα και πιο διαδεδομένο ο χώρος του ηλεκτρονικού εμπορίου θα εξελίσσεται σταδιακά ως πιο ανταγωνιστικός. Το να ξεχωρίσει ένα e-shop δεν είναι πάντα θέμα κάποια τυχαίας συγκυρίας αλλά αποτέλεσμα σοβαρής και αποτελεσματικής προσπάθειας.
Με το παρόν άρθρο θα αναφερθούμε στους τρόπους μέσω των οποίων μπορείτε να κάνετε το e-shop σας υπολογίσιμο σε δύναμη και ικανό να σταθεί ισάξια δίπλα στους μεγάλους κολοσσούς.
1. Εστιάστε στη λειτουργικότητα και στο design.
Αποφασίσατε να επενδύσετε στη δημιουργία ενός e-shop με στόχο προφανώς να αυξήσετε το τζίρο σας! Δεν πρόκειται επομένως για μια οποιαδήποτε ιστοσελίδα που διαθέτετε, αλλά σας ενδιαφέρει να πετύχετε ένα άμεσο αποτέλεσμα μέσα από αυτή. Θέλετε να μετατρέψετε σε πελάτη τον απλό επισκέπτη του site σας. Για να γίνει αυτό εστιάστε στο να είναι εύκολη η πλοήγηση τόσο σε επίπεδο περιεχομένου όσο και σε design. Βοηθήστε τον πελάτη να αγοράσει κάνοντας ένα έξυπνο και λειτουργικό e-shop. Ταυτόχρονα φροντίστε ώστε τα χρώματα της ιστοσελίδας σας να είναι φιλικά στο μάτι του επισκέπτη.
2. Κάντε τις τιμές σας όσο πιο ανταγωνιστικές γίνεται.
Είναι λογικό πως το κόστος κατασκευής ενός e-shop έναντι της έναρξης ενός φυσικού καταστήματος είναι πολύ χαμηλότερο. Γι’ αυτό ακριβώς μη φοβηθείτε να είστε όσο το δυνατόν πιο φθηνοί σε σχέση με τον ανταγωνισμό. Μην σκέφτεστε τυφλά το κέρδος αποκλείοντας τα περιθώρια επέκτασης σας μέσω της φήμης πως έχετε ένα από τα πιο οικονομικά e-shop. Δεν χρειάζεται να ρίξετε κατακόρυφα τις τιμές σας. Βρείτε ακριβώς αυτή τη χρυσή τομή που ισορροπεί το δικό σας κέρδος σε σχέση με το οικονομικό…δέλεαρ για να έρθει ο πελάτης.
3. Μην γεμίζετε τη σελίδα σας με διαφημίσεις.
Καλό θα ήταν να βοηθήσετε τη σελίδα σας να “αναπνέει” ελεύθερη. Με λίγα λόγια μην υπερφορτώνετε το site σας με banner και διαφημίσεις που αισθητικά κάνουν κακό στη γενική εικόνα. Τοποθετήστε διαφημιστικά banner που διαρκούν για περιορισμένα χρονικά διαστήματα ή στοχευμένα σε σελίδες και τμήματα του site, σχετικά με αυτό που ψάχνει ο χρήστης.
4. Δημιουργήστε πεδίο κριτικών και αξιολογήσεων από τους επισκέπτες και τους πελάτες σας.
Είναι πολλά τα θετικά που μπορείτε να αποκομίσετε από τα customer reviews της σελίδας σας. Καταρχήν είναι ο ενδεδειγμένος από τη google τρόπος για να ανεβεί το rank (βαθμολογία) της σελίδας σας. Επιπλέον λαμβάνετε άμεσα το feedback από τους πελάτες σας και εστιάζετε γρήγορα σε όσα πρέπει να βελτιώσετε. Τέλος δείχνετε πως και οι ίδιοι θέλετε να βελτιωθείτε και ότι δε φοβάστε την κριτική, ενισχύοντας έτσι την εικόνα του brand name σας.
5. Δείξτε στον πελάτη σας πως ενδιαφέρεστε γι’ αυτόν.
Κάντε ό,τι περνάει από το χέρι σας για να είστε ανοιχτοί σε επικοινωνία με τους πελάτες σας μέσα από το ίδιο το site. Καταρχήν τοποθετήστε σε εμφανές σημείο την επικοινωνία. Συμπεριλάβετε εκεί όλους τους δυνατούς τρόπους για να έρθετε σε επαφή (τηλέφωνα, e-mail, fax). Καλό επίσης θα ήταν να φροντίσετε να υπάρχει instant chat messaging. Εναλλακτικά θα μπορούσε να υπάρχει μια φόρμα επικοινωνίας στην οποία ο εκάστοτε χρήστης θα έχει τη δυνατότητα να σας στείλει αναλυτικά τι χρειάζεται. Τέλος, μη φοβηθείτε να συμπεριλάβετε ένα αυτοματοποιημένο μήνυμα ως απάντηση ώστε ο επισκέπτης- δυνητικός πελάτης σας να νιώσει σίγουρος πως είστε εκεί ανά πάσα στιγμή.
Πηγή: http://www.entre.gr