HOTEL TECHNOLOGY: Οι νέες τεχνολογικές προκλήσεις και προοπτικές στο χώρο της φιλοξενίας!
H τεχνολογία στον ξενοδοχειακό τομέα της Ελλάδας δεν έχει κάνει ακόμα αποφασιστικά την εμφάνιση της. Η έρευνα όμως γύρω από τις σχετικές προοπτικές στο εξωτερικό δίνει ελπιδοφόρα εικόνα των επερχόμενων τεχνολογικών εξελίξεων στον κλάδο αυτό. Στο συγκεκριμένο άρθρο καταγράφονται οι σημαντικότερες τεχνολογικές καινοτομίες που αναμένεται να επηρεάσουν τον ξενοδοχειακό κλάδο. Ταυτόχρονα σας παρουσιάζουμε πως μπορείτε να δώσετε μία άλλη διάσταση στην τουριστιστική σας επιχείρηση χρησιμοποιώντας την 3D Τεχνολογία! Την νέα αυτή δυνατότητα, που μπορεί να αλλάξει τελείως την δικτυακή σας προβολή, σας παρέχει η Mybusiness360, στην προσπάθειά της να σας προσφέρει τεχνολογικά καινοτόμες υπηρεσίες!
Το Διαδίκτυο των Πραγμάτων (Internet of Things).
Το “Internet of Things” είναι ένας τεχνολογικός όρος που σχετίζεται με τα πράγματα της καθημερινότητάς μας – από βιομηχανικές μηχανές μέχρι wearable συσκευές που χρησιμοποιούν ενσωματωμένους αισθητήρες για να συλλέξουν δεδομένα & να αναλάβουν κάποια δράση μέσα σε ένα δίκτυο. Ήδη η Disney υιοθέτησε την συγκεκριμένη τεχνολογία με τα magic bands. Μέσω αυτών δίνεται η δυνατότητα να παρακολουθεί τους επισκέπτες των πάρκων της, ελέγχοντας ταυτόχρονα το τι αγοράζουν. Το IoT συμβάλει θετικά τόσο στην εμπειρία των πελατών όσο και στην αποτελεσματικότητα των διαδικασιών και των πόρων ενός ξενοδοχείου. Μπορεί να βοηθήσει τόσο στην οργάνωση του προσωπικού όσο και σε ζητήματα συντήρησης, γενικού ελέγχου και εξοπλισμού.
Η ασύρματη φόρτιση εξ αποστάσεως.
Ενώ το 41% των ξενοδοχείων εξόπλισε ήδη με βάσεις φόρτισης κάθε δωμάτιο, η ασύρματη φόρτιση των συσκευών ανατρέπει τα δεδομένα.
Το μεγάλο τεχνολογικό στοίχημα εδώ έχει να κάνει με την επιδίωξη ασύρματης φόρτισης από μεγαλύτερη απόσταση (κατά προσέγγιση 2-5 μέτρα). Μέσω συντονισμένων μαγνητικών πεδίων η φόρτιση γίνεται εφικτή για πολλές συσκευές ταυτόχρονα. Η συγκεκριμένη τεχνολογία βρίσκεται ακόμα σε δοκιμαστική φάση, παρόλα αυτά φαίνεται πως σύντομα θα αποτελεί μια νέα πραγματικότητα.
Η δυνατότητα χρήσης εικονικής περιήγησης.
Η ύπαρξη μιας πλατφόρμας εικονικών περιηγήσεων δίνει τη δυνατότητα της άμεσης εμπειρίας στον πελάτη. Μπορεί να ταξιδέψει εικονικά τόσο σε προορισμούς και αξιοθέατα πλησίον του ξενοδοχείου ή και στο ίδιο το ξενοδοχείο. Πραγματοποιείται με αυτόν τον τρόπο ένας αποτελεσματικός συνδυασμός εικονικής και πραγματικής εμπειρίας αφού δίνεται έμμεσα η δυνατότητα στο χρήστη να βιώσει την αντίστοιχη εμπειρία και σε πραγματικό χρόνο, κάνοντας απλά μια κράτηση στην εκάστοτε ξενοδοχειακή μονάδα.
Ακόμα πιο πρακτικά μέσω της εικονικής πραγματικότητας ο υποψήφιος επισκέπτης της μονάδας μπορεί να περιηγηθεί εικονικά στους χώρους του ξενοδοχείου,αποκομίζοντας μια αντικειμενική εικόνα του χώρου φιλοξενίας πριν κάνει την κράτηση. Εμείς ως πρωτοπόροι του κλάδου των εικονικών περιηγήσεων ξενοδοχειακών μονάδων σας παρουσιάζουμε ένα αντίστοιχο project της εταιρείας μας παρακάτω:
Δείτε περισσότερες λεπτομέρειες εδώ!
Υπό σκέψη είναι επίσης η χρήση ολογράμματος υπαλλήλων ξενοδοχειακών μονάδων με ανθρώπινη μορφή για να διεξάγουν ξεναγήσεις και άλλες υπηρεσίες που αφορούν την μονάδα.
Τεχνολογία της ρομποτικής.
Γνωρίζουμε πως η τεχνολογική εξέλιξη των ρομπότ κάνει τεράστια άλματα σε επίπεδο επιδόσεων και νοημοσύνης.
Ήδη πολλά ξενοδοχεία έχουν επιλέξει τα ρομπότ ως μασκότ τους. Πέρυσι άνοιξε στην Ιαπωνία και το πρώτο χαμηλού κόστους ξενοδοχείο που χρησιμοποιεί τα ρομπότ για τις υπηρεσίες φιλοξενίας. Όλα αυτά ενώ το 22% των ξενοδόχων πιστεύουν πλέον ότι η συγκεκριμένη τεχνολογία μπορεί να ωφελήσει δραστικά τον κλάδο.
Σίγουρα η αντικατάσταση των ανθρώπων από τα ρομπότ κινδυνεύουν να κάνουν απρόσωπη την ξενοδοχειακή εμπειρία. Παρόλα αυτά δεν χρειάζεται να αντικαταστήσουν το δυναμικό στις πιο… ανθρώπινες διαδράσεις που ενυπάρχουν στο χώρο της φιλοξενίας. Αρκεί να περιοριστούν σε πιο αυτοματοποιημένες διαδικασίες.
Η χρήση των διαδραστικών τοίχων.
Είναι “ζωντανούς” τοίχοι οι οποίοι μέσω ανιχνευτών κίνησης, προβολέων και τρισδιάστατων καμερών αλληλεπιδρούν με τους πελάτες και ανταποκρίνονται στις κινήσεις. Δεν είναι καθόλου τυχαίο πως η συγκεκριμένη τεχνολογία ψηφίστηκε με ποσοστό 36% ως η τεχνολογία του μέλλοντος!
Στόχος των παραπάνω τεχνολογιών δεν είναι η αντικατάσταση της μηχανής από τον άνθρωπο. Τίποτα δεν μπορεί να υποκαταστήσει την αξία της ανθρώπινης επικοινωνίας και εξυπηρέτησης στον κλάδο του τουρισμού. Η βασική επιδίωξη είναι η βελτίωση της τουριστικής εμπειρίας και φιλοξενίας εν συνόλω και με κέντρο πάντα τον πελάτη!
Πηγή: https://hoteltechnews.gr